Från 1 januari kommer det ske prishöjningar på grund av att material- och transportkostnader ökar. Läs mer >>
Changing the pickup branch can affect product availability.
Logotypen kommer synas i sidhuvudet. Du kan ladda upp JPG-, JPEG- eller PNG-bildfil. Max filstorlek är 5MB.
Logotypen kommer synas i sidhuvudet. Du kan ladda upp JPG-, JPEG- eller PNG-bildfil. Max filstorlek är 5MB.
Drag och släpp eller Sök
Ladda upp logotypÄr du säker på att du vill radera logotypen?
Laddar erbjudanden. Vänligen vänta.
Laddar erbjudanden. Vänligen vänta.
Vi använder cookies för att höja din upplevelse. Genom att acceptera tillåter du oss att lagra cookies på din enhet. Läs mer
Vi använder cookies för att höja din upplevelse. Genom att acceptera tillåter du oss att lagra cookies på din enhet. Läs mer
Vi använder cookies på vår webbplats. Några av dem är nödvändiga (t.ex. för inloggning eller kundvagnen), medan andra hjälper oss att förbättra vår webbplats eller göra reklam för våra produkter. Du kan acceptera alla cookies, avvisa alla cookies som kräver ditt samtycke eller hantera dina inställningar.
Du kan hantera dina inställningar när som helst genom att klicka på cookie-länken i sidfoten. För mer information vänligen läs vår integritetspolicy.
Genom att klicka på "Godkänn alla", godkänner du att din data hanteras i USA.
Changing your ship-to location may impact your product pricing and availability.
Do you want to proceed with this change?
OBS! Du behöver vara inloggad för att komma åt funktionen.
Du som kund kan lokalisera ditt gods på artikelnivå, du kan alltså förutom att se leveransen på kollinivå även se i vilket kolli varje artikel finns. När ditt gods har skickats kan du klicka på länkarna under symbolerna ”skickad” eller "levererad" så kommer du att kunna se tidpunkt för när kollit lämnat terminal och när det är levererat, samt vilka artiklar som ligger i varje kolli.
Översikt på dina anskaffningar och restorderartiklar som ligger för senare leverans.